دانلود رایگان آخرین نسخه افزونه المنتور پرو (Elementor PRO)
نوشته شده توسط : Elnaz

 


افزونه صفحه ساز Elementor Pro وردپرس
Elementor Pro نام افزونه صفحه ساز حرفه ای و کاربردی وردپرس می‌باشد که از آن می‌توانید در جهت ایجاد و طراحی صفحات دلخواه خود استفاده کنید. این افزونه با در اختیار گذاشتن امکانات فراوان، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون داشتن دانش برنامه نویسی و صرفا با کشیدن و رها کردن عنصرها ، صفحات مورد نیاز خود را طراحی کنید.

افزونه صفحه ساز Elementor Pro دارای عنصرهای مختلفی در جهت افزودن امکانات مختلف به صفحات شما می‌باشد که می‌توانید تنها با رها کردن آنها به صفحات خود ، صفحه مورد نظر را خود را طراحی کنید. همچنین این افزونه از فروشگاه ووکامرس پشتیبانی می‌کند و چندین عنصر مختلف مانند : سبدخرید، محصول و عنصرهای دیگری را برای این فروشگاه ساز در اختیار شما قرار خواهد داد.

همچنین افزونه Elementor Pro دارای حالت ویرایش زنده کدهای css و طراحی صفحات به صورت زنده می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا از روند طراحی خود کاملا آگاه شده و صفحات طراحی شده را همزمان مشاهده کنید. در ادامه می‌توانید با ویژگی های دیگر این افزونه آشنا شوید.

قابلیت های افزونه صفحه ساز المنتور پرو
معرفی افزونه Elementor
صفحه ساز Elementor حرفه ای ترین صفحه ساز وردپرس و یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساختن سایت وردپرس با طراحی جذاب است. با دانلود المنتور طراحی شما بهبود یافته و میتوانید صفحه های سایت سریعتر وبهتری نسبت به قبل ایجاد کنید. استفاده از صفحه ساز المنتور نیاز به کدنویسی و مهارت خاصی ندارد، تنها لازم است که عنصر ها را کشیده و در محل مورد نظر رها کنید. با امکانات زیادی که خرید و دانلود المنتور در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی سایت وردپرسی خود را طراحی کنید. با آیجیتالی همراه شوید تا بیشتر با افزونه کاربردی Elementor آشنا شویم.
با افزونه المنتور پرو محتوای سایت را بهتر نشان دهید
نمایش مطالب در وردپرس روش ها و طرح های مختلفی مانند وبلاگی، لیستی و… دارد. با افزونه Elementor بی شمار حالت های مختلف مطابق با سلیقه خود برای نمایش مطالب و نمونه کار های سایت وردپرسی ایجاد کنید. به راحتی اندازه صفحات ،نحوه نمایش ، محل جایگذاری مطالب راسفارش سازیکرده و به هرجای که خواستید منتفل کنید. از فیلترهای پیشرفته بهره گرفته تامطالبی که میخواهید بازدید بیشتری داشته باشد در محل مورد نظر شما قرار گیرد.
ساختن فرم ها به صورت زنده
طراحی تمام فرم های خود را در صفحه ساز Elementor به صورت زنده انجام دهید. فیلدهای مختلف را انتخاب کرده و به راحتی در فاصله ها ، ستون ها و طرح بندی تغییر ایجاد کنید و کنترل همه چیز را در دست داشته باشید، بدون اینکه از محیط ویرایشگر خارج شوید.
ابزارک های کاربردی و جهانی
افزونه المنتور پرو دارای ابزارک های کاربردی و جهانی است که به شما این امکان را می دهد آن را به قسمت های مختلف و حتی کل سایت اضافه کرده و به روز رسانی کنید.

امکان اضافه کردن کدهای CSS
برای کسانی که می خواهند کنترل کاملی بر قسمت های مختلف آن داشته باشند این امکان وجود دارد که کدهای css قسمت های مختلف را ویرایش و در آن تغییر ایجاد کنید و نتایج آن را به صورت زنده در محیط ویرایشگر مشاهده کنید.

طراحی قسمت های دست نخورده سایت
از ابزارک ها برای سفارش سازی منوهای مختلف وردپرس استفاده کنید . به راحتی با استفاده از قالب های Elementor را به قسمت های ساید بار، اسلایدر، فوتر و تمام قسمت های دیگر اضافه کنید. همه این کارها با استفاده از یک کدکوتاه یا ابزارک به سادگی انجام می شود.
ساختن اسلایدهای زیبا و سریع
افزونه های که در حال حاضر برای ایجاد اسلاید ها استفاده می شود دارای پیچیدگی های خاص خود بوده و به کندی بارگیری می شود . در افزونه Elementor این امکان وجود دارد که به سادگی اسلایدهای زیبا و سریعتری بسازد و تمام قابلیت های اسلایدهای دیگر را نیز داشته باشد.

ساخت صفحه های ووکامرس
طراحی از عوامل موثر در فروش محصولات و تبدیل بازدیدکننده به مشتری است . با استفاده از ابزارک ووکامرس افزونه Elementor می توان حالت های مختلفی برای نمایش محصولات سایت ووکامرسی خود بکار بگیرد و محصولات را در بهترین حالت به نمایش بگذارید.

دانلود رایگان آخرین نسخه افزونه المنتور پرو (Elementor PRO)
دقت داشته باشید؛ شما برای استفاده از المنتور پرو باید هر دو افزونه المنتور زیر نصب و فعال سازی کنید. همچنین شما می توانید با نصب المنتور فارسی از مخزن وردپرس برخی المان های المنتور پرو را فارسی سازی شده ببینید.
در پایان ممکن است برای شما این سوال پیش آید که اصلا این المنتور چیست؟ یا اینکه اگر بخواهیم با جدیدترین متد روز دنیا طراحی سایت انجام دهیم باید چکار کنیم؟
ما در اینجا برای شما دوره جامع طراحی سایت با المنتور را معرفی می کنیم که می توانید 10 جلسه آن را به صورت رایگان مشاهده و سپس کسب و کار اینترنتی یا شغل طراحی سایت را برای خود انتخاب و استارت کارتان را بزنید.

سوالات متداول پیرامون افزونه المنتور پرو
Elementor یا المنتور چیست؟
این معمولاً اولین سؤالی است که در لیست سؤالات متداول Elementor برای کاربران جدید به وجود می آید. Elementor یک افزونه صفحه ساز برای وردپرس است که به جرات می توان قدرتمندترین صفحه ساز با امکاناتی خارق العاده است. این افزونه به شما امکان ایجاد رابط کاربری آسان برای ایجاد طرح بندی های سفارشی و طراحی کردن بدون نوشتن کد را می دهد. با Elementor می توانید بدون نگرانی در مورد نوشتن PHP ، HTML یا CSS ، طرح بندی های فوق العاده بدون نقصی را ایجاد کنید .

آیا برای استفاده از Elementor به مهارت های برنامه نویسی نیاز دارم؟
نه ، برای استفاده از Elementor نیازی به مهارت برنامه نویسی ندارید. تجربه شما در مورد کار با وردپرس به اندازه کافی خواهد بود تا با Elementor کار کنید. Elementor رابط کاربری کشیدن و رها کردن را همراه با پیش نمایش زنده برای کنترل مرحله به مرحله تغییرات اعمال شده را فراهم می کند، بنابراین استفاده از آن به عنوان ویرایشگر اسناد یا یک ابزار طراحی بسیار آسان است.

آیا من با Elementor به یک قالب نیاز دارم؟
هر وب سایت وردپرس برای نمایش محتوا در قسمت نمایشی و ورودی کاربران نیاز به یک قالب دارد. Elementor یک افزونه صفحه ساز است که به شما امکان می دهد طرح صفحه خود را بدون نوشتن کد ویرایش کنید. بنابراین بله، برای استفاده از Elementor در وب سایت خود به یک قالب نیاز دارید. چندین وردپرس رایگان و برتر وجود دارد که به زیبایی با Elementor کار می کنند. می توانید در سایت آیجیتالی، قالب های رایگان وردپرس را مشاهده کنید.

آیا Elementor سرعت سایت من را کند می کند؟
پاسخ ساده این سوال است: خیر. Elementor سرعت سایت شما را کند نمی کند. Elementor یک افزونه بسیار قدرتمند و در عین حال سبک وزن است که برای عملکرد در مدیریت قالب ایجاد شده است. در حال حاضر افزونه هایی که موجب کندی سرعت سایت ها می شدند از دور خارج شده اند. Elementor به صورت پویا فایلهای CSS و JS را برای هر صفحه ایجاد می کند که می تواند با افزونه های محبوب ذخیره سازی وردپرس بهینه سازی بیشتری کند.

آیا افزونه المنتور SEO-Friendlyاست؟
بسیاری از کاربران وردپرس بر این باورند که سازندگان صفحه می توانند برای SEO مفید نباشند و بر عملکرد وب سایت شما تأثیر بگذارند. یکی از گزینه های خوب در مورد Elementor این است که نشانه گذاری معتبر HTML تولید می کند. بنابراین با بهینه سازی موتور جستجو نیازی به نگرانی در مورد هرگونه چالش فنی ندارید. Elementor با افزونه های محبوب SEO WordPress مانند Yoast SEO ، RankMath ، SEOPress و غیره سازگار است ، بنابراین ، می توانید با Elementor از هریک از افزونه های سئو دوست مورد علاقه خود استفاده کنید.

افزودنی های المنتور چیست؟
افزونه های Elementor با افزودن ابزارک های خلاق ، کاربر محور ، حل مسئله ، طراحی ابزارک های Elementor ، آن را گسترش می دهد. در حالی که Elementor ویژگی های زیادی را ارائه می دهد، زمینه های خاص دیگری وجود دارد که هنوز کامل نشده اند باقی مانده اند. برای مثال یک ویجت جدول با وارد کردن CSV ، یا ایجاد برخی از قابلیت های پیشرفته منو. افزونه های Elementor می توانند بسیاری از این قبیل مشکلات را حل کنند و در وقت و تلاش زیادی صرفه جویی کنید.

منبع:

https://aigitali.com/download-free-elementor-pro-plugin/





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: